می توانید سلول درمانی درمان بیماری مزمن کلیه موثر بنیادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید سلول درمانی درمان بیماری مزمن کلیه موثر بنیادی

می توانید سلول های بنیادی درمان بیماری مزمن کلیه درمان موثر است؟ سلول های بنیادی درمان به درمان بسیار محبوب برای CKD در چین شد. آن است که واقعا اثر شگفت انگیز در درمان بیماری های کلیوی است. بیشتر و بیشتر بیماران به علاقه مند در این شروع می شود.

چه سلول های بنیادی؟

درمان با سلول های بنیادی سلول های بنیادی بیماران خود از مغز استخوان که به روش زیست شناسی سلولی مشتق شده است. آن را از طریق جداسازی خارج از بدن و پیوند آن را به کلیه بیماران. آن را مانند برخی بذر در خاک از کلیه رشد خواهد کرد و تبدیل شدن به به رسیده به نظر می رسد، سپس آن را به عملکرد کلیه از سلول های کلیه تبدیل خواهد شد. پس از آن خواهد که هدف از مکمل رسیدن به، تعمیر آسیب کلیه و از دست دادن عملکرد کلیه به بهبود عملکرد کلیه.

چگونه دوز استم سل تراپی کار برای درمان بیماری مزمن کلیه؟

هنگامی که سلول های بنیادی به بدن بیمار برسد، ضایعات کلیوی خواهد ارسال نشانه به آن جذب می کند. پس از آن به ضایعات کلیوی، وجود خواهد داشت بسیاری از دختر سلول که همان خود هستند. این دختر سلول به انواع سلول های که نیازهای کلیه، پس از آن بهبود کلیه میکروسیرکولاسیون محلی، کاهش فشار بالا در داخل گلومرول، کاهش کلیه ایسکمی کسری اکسیژن، به کل گردش خون بدن برای بازیابی و بهبود به طور مداوم تغییر خواهد کرد. که اساسی برای بهبود عملکرد کلیه و درمان بیماری های کلیوی است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیمارستان خاص برای درمان بیماری مزمن کلیه است، آن را نیز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy باید درمان برای هماهنگی است. در نتیجه اثر درمانی دو دریافت خواهید کرد. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی و می خواهید به یک درمان خوب یا می خواهید به یک امتحان کنید بیشتر، لطفا با پزشک آنلاین تماس بگیرید و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com، استفاده از واتساپ / وایبر: +8618633865632 است درست است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: